FAQ

Nasze muzyczne nuTeczki dostępne są 24 / 7

Zwykle pracujemy dla Was od poniedziałku do piątku, ale to wcale nie oznacza, że naszych muzycznych nuTeczek nie można kupić w weekendy, dni wolne od pracy czy nawet święta! Wdrożyliśmy dla Waszej wygody:

  • Zautomatyzowany system powiadomień
  • Zautomatyzowany system obsługi zamówień
  • Ekspresowe płatności BLIK na telefon
  • Trzy różne numery kont do płatności, w trzech różnych bankach

A jeżeli potrzebujesz pomocy z nuTeczką?

Nasze wsparcie techniczne pracuje dla Ciebie nawet w weekendy.

  • Nasze materiały zwykle wysyłamy do Was w formie spakowanej paczki plików RAR. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musicie pobierać materiałów z kilkudziesięciu różnych linków, a całość pobierzecie jednym linkiem i jednym kliknięciem.
  • Czasami zdarza się, że nasz mail nie trafi bezpośrednio do Waszej skrzynki odbiorczej, lecz trafi do folderu SPAM. W poszukiwaniu naszej nuTeczki, prosimy o sprawdzenie również tego folderu i oznaczenie naszej wiadomości jako „to nie jest SPAM”.
  • Pierwsze narzędzie jakiego potrzebujesz, to narzędzie do rozpakowania zawartości paczki RAR. Takie narzędzie jest już częścią systemu operacyjnego Windows 10 oraz Windows 11, dla starszych systemów Windows należy pobrać np. program WinRar, dostępny tutaj:
  • WinRAR – kliknij w ten link aby pobrać program
  • Jeżeli chcesz pobrać naszą nuTeczkę na telefon komórkowy, to dla telefonów z system IOS (Apple) należy pobrać z Apple Store program o nazwie iRar, natomiast dla telefonów z systemem Android należy pobrać ze Sklepu Play program o nazwie RAR.
  • Po rozpakowaniu potrzebujesz jedynie swojego ulubionego odtwarzacza MP3, dowolnej przeglądarki grafik, dowolnego odtwarzacza filmów i przeglądarki PDF. Są to właściwie narzędzia, które praktycznie wszyscy mamy na swoich komputerach osobistych.
  • Ekspresowe płatności BLIK na telefon
  • Przelew na jedno z naszych trzech kont bankowych

W przyszłości planujemy wdrażanie kolejnych metod płatności.

  • Co do zasady, w świetle polskiego prawa, produkty cyfrowe zakupione i pobrane nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to pobranych książek, gier, filmów, muzyki, szkoleń i tym podobnych materiałów dystrybuowanych w formie cyfrowej (w plikach do pobrania). A zatem po pobraniu nuTeczki tracisz prawo do jej zwrotu. My natomiast wierzymy głęboko, że nigdy nie chciałabyś / chciałbyś z tego prawa skorzystać. Przygotowując materiały zawsze dajemy z siebie wszystko i staramy się dla Was na 120%.
  • Nie kupuj kota w worku! Zwykle do naszych nuTeczek umieszczamy materiały DEMO i prezentacje, skróty i próbki piosenek,  trailery zawartości. Prosimy, poświęć chwilkę i zapoznaj się z nimi przed zakupem.
  • Treść kodu promocyjnego wprowadź w odpowiednim polu, które pojawi się na formularzu składania zamówienia. Nasz system sklepowy automatycznie odliczy wartość kodu rabatowego z wartości Twojego koszyka.
  • To zależy od wybranej formy płatności. Jeżeli skorzystasz z ekspresowych płatności BLIK to zamówienie i link do pobrania naszych materiałów zwykle otrzymasz nawet w ciągu kilku minut!
  • W skrajnych przypadkach (przeciążenie lub chwilowa niedostępność serwerów) czas ten może wydłużyć się do kilku godzin.
  • Jeżeli wybierzesz inne metody płatności to prosimy pamiętaj, że z realizacją zamówienia musimy poczekać do czasu zaksięgowania Twojej płatności.
  • Po pierwsze, jeżeli możesz skorzystaj z najszybszej metody płatności, czyli BLIK na telefon.
  • Po drugie, jeżeli nie masz BLIKA, wybierz przelew na rachunek bankowy, najlepiej jeżeli wybierzesz numer konta zgodny z dostawcą Twojego rachunku bankowego – wtedy przelew dotrze do nas natychmiast i będziemy mogli ekspresowo zrealizować Twoje zamówienie.
  • Jeżeli nie posiadasz rachunku bankowego w tym samym banku co my, skontaktuj się z nami, poinformuj nas o wybranej metodzie płatności i prześlij potwierdzenie płatności z Twojej bankowości internetowej w postaci pliku PDF. To również przyspieszy realizację Twojego zamówienia!